Να θυμάσαι πως....
Τίποτε δεν είναι στάνταρ και δεδομένο.
Από όσα βλέπεις,ακούς ή διαβάζεις πάντα να αφήνεις μέσα σου ένα κομμάτι ελεύθερο για τη δική σου γνώμη και τα δικά σου πιστεύω.
Γιατί η ελευθερία της ψυχής και της σκέψης μας είναι το παν.

Δευτέρα 2 Μαρτίου 2015

100.000 Περάσματα & άλλες τόσες Ευχαριστίες


Και κάπου εδώ οι Ακροβασίες στις Σιωπές της Ψυχής έφτασαν 
τα 100.00 περάσματα....
κάτι που ομολογώ πως όταν ξεκίνησα αυτό εδώ το blogοσπιτάκι ούτε το είχα σκοπό,
αλλά ούτε και το περίμενα...μιας ο λόγος δημιουργίας του δεν ήταν και εξακολουθεί να μην είναι
η διαφήμιση του(δεν υπάρχει & λόγος!) αλλά ένα μέσω έκφρασης συναισθημάτων,
προβληματισμών,ανθρωπιάς,μουσικής,ποίησης,τέχνης
μα πάνω από όλα Ψυχής!

Ευχαριστώ τον κάθε έναν και την κάθε μία ξεχωριστά για την κάθε στιγμή,
το κάθε λεπτό,
που αφιέρωσε ακροβατώντας εδώ μέσα,είτε απλά διαβάζοντας είτε συμμετέχοντας με σχόλια & απόψεις.
Γιατί πραγματικά αν δεν υπήρχε αυτό το μοίρασμα δεν ξέρω αν θα είχα την ευκαιρία να μάθω ανθρώπους,νέες απόψεις,διαφορετικούς τρόπους σκέψης,να πάρω αγάπη και χαμόγελα μα και να δώσω -γιατί μην ξεχνάμε πως όταν δίνουμε γεμίζουμε περισσότερο-.
Θα μπορούσα να γράψω άλλα τόσα αλλά επειδή δεν θέλω να σας κουράσω,
κλείνω αυτές τις σκέψεις με ένα υπέροχο απόσπασμα από τον αγαπημένο 
μας Τ.Λειβαδίτη που νομίζω τα λέει όλα & με ένα βίντεο μου στο οποίο προσπάθησα να συγκεντρώσω μερικά από τα "διαμάντια" του αγαπημένου μου Ν.Βρεττάκου το οποίο  σας αφιερώνω με όλη μου την Αγάπη :

''O κόσμος μόνο όταν τον μοιράζεσαι υπάρχει."



12 σχόλια:

  1. Εξαιρετικό ! Μπράβο !!!!!!!!! Γεμίζεις χαρά.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ΄αγαπάμε γιατί δίνεις ψυχή!!!!
    Πάω να διαβάσω τον Βρεττάκο....

    φιλάκι καληνύχτας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ❤ ❤ ❤
    Mπράβο, κορίτσι μου!!!
    Το αξίζεις και με το παραπάνω!
    Καλό μήναααα!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. να τα χιλιάσεις δεν στέκει... μμμμ άντε και εκατομμύριο βρε!!! Πτου σου κοπελάρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και εγώ θα πω ότι όπου περνάς καλά και ΄΄ακούς΄΄ τις σκέψεις κάποιου θα ξαναπάς !!Ευχαριστούμε !!! Καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητηρια Αμυ μου!!!!!!!!!! Καλό μηνα και καλό ξημέρωμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ..Ο κόσμος, μόνο όταν τον μοιράζεσαι υπάρχει.Ή μια φράση που διάβασα στο βιβλίο:ΜΕΛΕΚ θρησκεία μου είναι η αγάπη,
    γράφει:κανείς δεν έχει το δικαίωμα να ευτυχεί μόνος του!
    Μοναδικό βιβλίο, αναζήτησέ το!
    Να είσαι πάντα καλά, και όλοι....ακροβατούμε στις σιωπές μας.
    και...κλέβω ένα στίχο,,,,,,,,,
    αν μας αντέξει το σχοινί,κι αν μας αντέξει το σκοινί
    θα φανεί στο χειροκρότημα..........
    φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεσποινίς συγχαρητήρια!!!
    "Ο κόσμος μονο όταν τον μοιράζεσαι υπάρχει!"
    έτσι λες κι έτσι ειναι

    Το αξίζεις

    Μετά τιμής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευχαριστώ πολύ όλους-ες μέσα από την καρδιά μου για τα υπέροχα λόγια σας!
    Με γέμισαν αγάπη και χαρά!!!!!!
    Την αγάπη μου σε όλους σας:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράφουμε ελληνικά :)