Να θυμάσαι πως....
Τίποτε δεν είναι στάνταρ και δεδομένο.
Από όσα βλέπεις,ακούς ή διαβάζεις πάντα να αφήνεις μέσα σου ένα κομμάτι ελεύθερο για τη δική σου γνώμη και τα δικά σου πιστεύω.
Γιατί η ελευθερία της ψυχής και της σκέψης μας είναι το παν.

Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2014

Καστοριά η όμορφη πόλη Στο τέλος του καλοκαιριού

Λίγες εικόνες 
από μία πόλη που κατέχει ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου
μαζί με ένα εξαιρετικό βίντεο
 ντυμένο με μοναδικές φωτο-στιγμές και σκέψεις
της Βιβής Φαρσαλιώτου-Ιατρού...
εικόνες και σκέψεις από 
"την τελευταία μέρα του Αυγούστου, 
την ώρα που πίσω απ' των ανθρώπων 
και της φύσης τα έργα έδυε ο ήλιος του καλοκαιριού
στην Καστοριά του 2014'
όπως χαρακτηριστικά μας γράφει η ίδια η Βιβή...

εύχομαι μέσα από την προβολή όλων των παρακάτω
να αισθανθείτε έστω και λίγη από την μαγεία αυτής της πόλης...
η οποία νομίζω πως είναι αρκετή για να σας προτρέψει να την επισκεφθείτε..!!!!!!!!

*Θεού θέλοντος θα ακολουθήσει εν καιρώ σχετική ανάρτηση με πλήρες αφιέρωμα


...ακολούθα τις στιγμές που μιλούν οι σιωπές....








πατρίδα είναι ο τόπος που βρίσκει γαλήνη η ψυχή...!


19 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίες οι φωτογραφίες και δεν έχω πάει Καστορια!
    Καλό μας ξημέρωμα! Πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημέρα Άμυ μου,
    πόσες αναμνήσεις μου έφερε στο νου η ανάρτησή σου..
    αγαπημένη πόλη η Καστοριά..
    πάντα συνυφασμένη με ... εκδρομή...(τι παιχνιδιάρικη λέξη εε?)
    από παιδί.. με τους γονείς... είτε χειμώνα με τη λίμνη παγωμένη.. είτε καλοκαίρι.. με παγωτό..χαζεύοντας τους κύκνους στη λίμνη...
    αργότερα με το σχολείο...
    σουλάτσο... με μουσικούλα... αστεία..παιχνίδια..
    μεγαλώνοντας.. ρομαντικές αποδράσεις εκεί.. για Σαββατοκύριακο...

    πόση ομορφιά... σε μια κουκκίδα στο χάρτη...

    χαιρετισμούς στην όμορφη Καστοριά!

    πολλά γλυκά φιλιά σε σένα ψυχούλα:))
    υ.γ. αναμένω το πλήρες αφιέρωμα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...δεν έχω να πω τίποτε περισσότερο μιας και εκτός από ότι περιέγραψες πολύ όμορφα όλες τις φορές που βρέθηκες εκεί,έχεις πάρει πολλές μυρωδιές από την ομορφιά της,οπότε ξέρεις!!!!
      πολλά φιλιά Ιώ μου:)

      Διαγραφή
  3. Υπέροχες φωτογραφίες!
    Πήγα το καλοκαίρι και την απόλαυσα, είναι υπέροχη πόλη και έχει πανέμορφα τοπία και πολλά να δεις!
    Φιλιά, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν έχω πάει, ποτέ δε με έβγαλε ο δρόμος προς τα εκει κι ας ήμουν στη "γύρα"
    πολλή όμορφες φώτο καθώς και το κείμενο στο βίντεο

    Την καλησπέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μορφέα,αν σου δωθεί η ευκαιρία να περάσεις μια βόλτα και σίγουρα να κάνεις το γύρο της λίμνης:)
      Εύχομαι να είσαι καλά:)

      Διαγραφή
  5. μου αρέσει Καστοριά.. το κρατάω.. γιατομέλλον!!!
    καλό βραδυ, νασαι καλά..να πηγαίνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. από τις ομορφότερες πόλεις μας! σ' ευχαριστώ για την απόλαυση Άμυ μου!
    να είσαι καλά όπου και να είσαι, σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα, υπέροχες φώτο, απο ένα υπέροχο αγαπημενο μου μέρος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συναρπαστικές οι φωτό Άμυ μου και όλη η ανάρτηση για την Καστοριά!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράφουμε ελληνικά :)