Να θυμάσαι πως....
Τίποτε δεν είναι στάνταρ και δεδομένο.
Από όσα βλέπεις,ακούς ή διαβάζεις πάντα να αφήνεις μέσα σου ένα κομμάτι ελεύθερο για τη δική σου γνώμη και τα δικά σου πιστεύω.
Γιατί η ελευθερία της ψυχής και της σκέψης μας είναι το παν.

Δευτέρα 25 Αυγούστου 2014

Ακούω Βλέπω Συλλογίζομαι #12


 Αγαπημένη στήλη εμπνευσμένη από την Ελευθερία του Diary Of A Beauty Addict

Ακούω...



Βλέπω


Συλλογίζομαι

Να ζήσετε τη ζωή σας με τρέλα, να ζήσετε παράλογα, να σκοτώσετε τη λογική πούνε ο φονιάς της χαράς και της ζωής, να τολμήσετε να κάνετε τα δύσκολα, τα μεγάλα, τα σημαντικά, ν’ ακολουθήσετε τα δύσβατα μονοπάτια, ν’ αφήσετε να θρονιαστεί στην καρδιά σας για πάντα η άνοιξη και το χαμόγελο στα χείλη, ν’ αγαπήσετε με πάθος και να καείτε απ’ τη φλόγα της αγάπης σας, να κάνετε τον πόνο, τη χαρά, την κάθε σας στιγμή τραγούδι, κι’ όταν έρθ’ η ώρα η στερνή να πεθάνετε όχι από πλήξη, αλλά από ειλικρίνεια.

Μαρία Πολυδούρη

7 σχόλια:

  1. Καλημέρα, καλή μου Άμυ!!

    Θέλω κι εγώ απ'αυτήν την τρέλα!! Στείλε μου μερικά vibes τρέλας :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρη πως μέσα σου υπάρχουν πολλά αποθέματα:)))
      Καλησπέρα φίλε μου!:))

      Διαγραφή
  2. Πολυ-αγαπημενη
    Πολυ-δουρη!

    πολυ-καλησπερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι ΩΡΑΙΑΑΑΑΑΑΑ ανάρτηση;
    Λάτρεψα!
    Μπήκα και το πρωί Άμυ μου κι όπως μπήκα βγήκα, και καλά έκανα, γιατί χωρίς τον ήχο του θα ήταν όλα μισά!
    Να'σαι καλά!
    Αποθηκεύω κομματάκι...ίσως μπει και στη λίστα του μπλογκ προσεχώς...με ηρέμησε απίστευτα!
    όσο για την Πολυδούρη...λες και ήταν το σπρωξιματάκι που χρειαζόμουν!
    Σε ευχαριστώ!!!!!!!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χχχχχχχαίρομαι πολύυυυυ που άρεσε Αριστάκι μου!
      πολλά φιλιά και την καλημέρα μου:)))

      Διαγραφή
  4. καλημέρα γλυκιά μου Εκφρασούλα!
    καλώς μας ήρθες και ελπίζω να πέρασες όμορφα!
    φιλιά πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράφουμε ελληνικά :)