Να θυμάσαι πως....
Τίποτε δεν είναι στάνταρ και δεδομένο.
Από όσα βλέπεις,ακούς ή διαβάζεις πάντα να αφήνεις μέσα σου ένα κομμάτι ελεύθερο για τη δική σου γνώμη και τα δικά σου πιστεύω.
Γιατί η ελευθερία της ψυχής και της σκέψης μας είναι το παν.

Πέμπτη 1 Μαΐου 2014

Καλό μήνα!


Και επειδή αγαπάω παράδοση και ιδιαίτερα τους χορούς της Μακεδονίας,έρχομαι να σας ευχηθώ με ένα χορό από τη Βλάστη Κοζάνης που λέγεται Μάης!

Καλό μήνα να έχουμε λοιπόν γεμάτο αγάπη,χαμόγελα και ευωδιαστό σαν τα λουλούδια του!
Και μην ξεχνάμε...σήμερα δεν αργία...είναι απεργία!!!


Μάης:Αντιπροσωπευτικός γυναικείος χορός της Βλάστης.Πήρε το όνομα του από τον ομώνυμο μήνα των λουλουδιών και της άνοιξης.


22 σχόλια:

  1. Καλο μηνα Αμυ μου, γεματο ομορφιες και χρωματα.
    Φιλακια .χχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό μήνα Άμυ μου
    Όμορφη η επιλογή σου!!!!

    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό μήνα Άμυ μου! Όντως είναι απεργία και δεν ειναι μονο τα λουλουδακια και τα στεφανακια!
    Σε φιλώ γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Αριάδνη μου!Σ'ευχαριστώ,καλό μήνα και σε 'σένα!
      Πολλά φιλιά:)

      Διαγραφή
  4. Καλή Πρωτομαγιά Άμυ μου.....να έχεις ένα όμορφο μήνα γεμάτο λουλούδια.... :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμήν όλοι μας καλή μου Ωραιοζήλη!Πολλά φιλιά και την αγάπη μου:)

      Διαγραφή
  5. Καλό μήνα Άμυ μου, γεμάτο από ευλογίες!
    Ωραίος ο παραδοσιακός χορός!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ από καρδιάς Παλόμα μου!
      Καλό μήνα και σε 'σένα εύχομαι γεμάτο με ότι αγαπάς:)
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  6. Καλό μήνα Άμυ μου!!:-)

    ΥΓ. Οι χοροί της Μακεδονίας είναι και από τους δικούς μου αγαπημένους!! Κάθε ένας από αυτούς κουβαλάει ένα μοναδικό κομμάτι της και σε ταξιδεύει στις μνήμες της...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Σόφη μου!
      Καλό μήνα και σε 'σένα:)

      Συμφωνώ απόλυτα:)

      Διαγραφή
  7. Όμορφο στεφάνι Άμυ μου και υπέροχο το χορευτικό!
    Χρόνια πολλά, καλό μήνα!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Μάγδα μου γλυκιά!
      Χρόνια πολλά καλό κι ευλογημένο μήνα εύχομαι:)
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  8. Καλό μήνα κορίτσι μου!
    Λουλουδιασμένα φιλιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κοριτσάκι μου γλυκό, καλό μήνα!!!
    ΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συριανάκι μου αγαπημένοοοο!
      Σ'ευχαριστώ πολύ!Επίσης χαρά μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. καλό μήνα καμάρι μου!
    δεν ήταν μέρα αργίας μα απεργίας και αγώνα. την απεργία-αργία την είδαμε. τον αγώνα... άσε τον ψάχνουμε ακόμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα είπες όλα όπως έχουν Βίκυ μου...!
      Καλό μήνα και σε 'σένα εύχομαι με δύναμη,αγάπη και χαμόγελο:))

      Διαγραφή

Γράφουμε ελληνικά :)