Να θυμάσαι πως....
Τίποτε δεν είναι στάνταρ και δεδομένο.
Από όσα βλέπεις,ακούς ή διαβάζεις πάντα να αφήνεις μέσα σου ένα κομμάτι ελεύθερο για τη δική σου γνώμη και τα δικά σου πιστεύω.
Γιατί η ελευθερία της ψυχής και της σκέψης μας είναι το παν.

Παρασκευή 23 Μαΐου 2014

Andromeda-My Galaxy: Αγώνας για τα άγρια ζώα της Ρωσίας (Support wild a...

Andromeda-My Galaxy: Αγώνας για τα άγρια ζώα της Ρωσίας (Support wild a...: Οι πολίτες της Ρωσίας ζητούν τη στήριξή μας για την συλλογή υπογραφών ενάντια στον βασανισμό και την δολοφονία των άγριων ζώων. Με τ...

6 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Και όλοι μαζί ευχαριστούμε την Ανδρομέδα:))
      Φιλιά Αριάδνη μου!

      Διαγραφή
  2. Με αγγίζουν πολύ
    αυτά τα θέματα!!!

    καλό απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μένα Ελενάκι μου γλυκό!
      Πρέπει να σεβόμαστε και να αγαπάμε τα ζώα και τη φύση!

      όμορφο ξημέρωμα
      φιλάκι!

      Διαγραφή
  3. Αν και με τη Ρωσία έχω πολλά μαζεμένα ο αγώνας αυτός είναι για τα ζώα και αξίζει κάθε βοήθεια!
    Φιλιά πολλά κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς Αριστάκι μου,ας επικεντρωθούμε στα ζωάκια και μόνο:)
      Σε φιλώ πολύ:)

      Διαγραφή

Γράφουμε ελληνικά :)