Να θυμάσαι πως....
Τίποτε δεν είναι στάνταρ και δεδομένο.
Από όσα βλέπεις,ακούς ή διαβάζεις πάντα να αφήνεις μέσα σου ένα κομμάτι ελεύθερο για τη δική σου γνώμη και τα δικά σου πιστεύω.
Γιατί η ελευθερία της ψυχής και της σκέψης μας είναι το παν.

Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2014

ουσιαστικά...

          Οι ώρες που σήμαιναν κάτι,
          ένα γέλιο ή ένα δάκρυ είχαν.

          Σ'αυτές μεγάλωνα.
          Όλες οι υπόλοιπες, ατροφία.

                         κιχεμ
                   
                              

8 σχόλια:

  1. Πόσο δίκιο έχει....!
    Να έχεις ένα όμορφο βράδυ, γεμάτο από όμορφες στιγμές :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σίγουρα και οι ενδιάμεσες ώρες, κάτι θα είχαν...
    Και το πιθανότερο είναι, να είχαν τον λόγο για το μετέπειτα γέλιο ή δάκρυ...
    ;-)
    Φιλάκια πολλά-πολλά!!
    Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι...κάπως έτσι Γιάννα μου!
      Απλά εδώ ίσως ο κιχεμ ήθελε να εστιάσει στην ουσία :)
      Όμορφο ξημέρωμα!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  3. Υπέροχο..Με λίγα λόγια έγραψες για την ομορφιά της ζωής!
    να'σαι καλά κοπέλα μου γλυκιά! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όχι εγώ Αριστάκι μου γλυκό,ο φίλος κιχεμ :)
      Tην αγάπη μου,καλό ξημέρωμα!
      Φιλάκια πολλάααα :))

      Διαγραφή
  4. Ξενυχτάς κι εσύ..αλλά μαγικά με τόσο τρυφερά λόγια..το μουσικό κομμάτι απίστευτο!καλό ξημέρωμα Άμυ μου.φιλάκια πάρα πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η αλήθεια είναι πως είμαι νυχτοπούλι :)
      Aγαπημένος μουσικός Καίτη μου!
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή

Γράφουμε ελληνικά :)