Να θυμάσαι πως....
Τίποτε δεν είναι στάνταρ και δεδομένο.
Από όσα βλέπεις,ακούς ή διαβάζεις πάντα να αφήνεις μέσα σου ένα κομμάτι ελεύθερο για τη δική σου γνώμη και τα δικά σου πιστεύω.
Γιατί η ελευθερία της ψυχής και της σκέψης μας είναι το παν.

Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2014

Η δημιουργία ενός άστρου



Φύλαξε μου αυτούς τους λυγμούς που ανεβαίνουν,
δένονται κόμποι, σπαρταρούν σαν μια δέσμη
καρδιές στο λαιμό σου. Φύλαξε μου κι αυτήν
την παράξενη θάλασσα που έχει πετρώσει
πίσω απ’ τα μάτια σου. Μου χρειάζονται όλα
να φτιάξω το κύμα μου. Με τι θα συνθέσω
τη χαρά που υποσχέθηκα; Τα χρυσά της πανιά
με τι θα τα υφάνω; Καλά είναι όλα,
καλό το νερό και το φως και το χώμα.
 Αλλά πως
θα τους δώσω την κίνηση; Πως τη φωτιά;
Πως αλλιώς θ’ αναδώσουν αχτίνες και πως
θα μπουν στην αιώνια σταθερή τους τροχιά,
σαν ένας δακτύλιος μικρών ζαφειριών
που στρέφεται γύρω απ’ το δίσκο του πνεύματος; Όχι
πως φτάνουνε μόνα τους,
 Αν
Προσέξεις, θα δεις πως πλάθοντας καίγονται
 μαζί και τα χέρια μου

Νικηφόρος Βρεττάκος

7 σχόλια:

  1. Πολλά και θερμά εύγε για τούτη την ανάρτηση... πολλά λόγια δεν χρειάζονται εδώ που το βίωμα πληρώνει τα πάντα... να'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. υπεροχο αποσπασμα απο εναν ανθρωπο ποπυ θαυμαζω!
    καλημερα Αμυ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλημέρα..χάρηκα που σε είδα στο μπλοκ μου..ευχαριστώ που πέρασες και για το σχόλιο..μπορεί να αργώ να περνώ αλλά δεν ξεχνω..όμορφο το κείμενο..τα λόγια..και η αγαπημένη μου θάλασσα μέσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Δελφινάκι μου...το μπλογκ και οι αναρτήσεις σου είναι άξια ανάγνωσης και θαυμασμού για εμένα!και εγώ σ' ευχαριστώ που δίνεις την παρουσία σου στον ψυχο-κοσμο μου :)
      Όμορφη μέρα εύχομαι!
      Την αγάπη μου!

      Διαγραφή
  4. ...........
    Δεν έχω λόγια γι΄αυτό το απόσπασμα...
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράφουμε ελληνικά :)