Να θυμάσαι πως....
Τίποτε δεν είναι στάνταρ και δεδομένο.
Από όσα βλέπεις,ακούς ή διαβάζεις πάντα να αφήνεις μέσα σου ένα κομμάτι ελεύθερο για τη δική σου γνώμη και τα δικά σου πιστεύω.
Γιατί η ελευθερία της ψυχής και της σκέψης μας είναι το παν.

Κυριακή 29 Δεκεμβρίου 2013

...πες μου για τις ευτυχισμένες στιγμές....

-Πες μου κάποιες ευτυχισμένες στιγμές.
-Άσε με τώρα,νυστάζω.
-Πες μου,επέμενε τ'αστέρι.Πες μου μερικές.
...Ένα ζευγάρι αθλητικά παπούτσια κάτω από το κρεβάτι του Φώτη.Ένα κοχύλι στα όνειρα της Αγγελικής..Ένα φιογκάκι στο χρώμα του φεγγαριού...
 Καληνύχτα. Νυστάζω πολύ απόψε.
-Πες μου ακόμα μια ευτυχισμένη στιγμή. Και ύστερα θα σ'αφήσω να κοιμηθείς.
-Σ'αγαπώ πολύ!
-Καληνύχτα!είπε τ'αστέρι τρισευτυχισμένο.
Κι έδωσε μια βουτιά και πιάστηκε από το ματόκλαδο του φεγγαριού.

Αλκυόνη Παπαδάκη ~ Το χρώμα του φεγγαριού

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράφουμε ελληνικά :)